-
آرشیو :
نسخه پاییز 1398 - جلد اول
-
موضوع :
موضوعی تعریف نشده!
-
نویسنده/گان :
احسان طالبی، مصطفی مزارعی، فاطمه ایرجی زاده
-
کلید واژه :
دانشآموزان، پیشرفت تحصیلی، انگیزش تحصیلی
-
مراجع :
[1] سبحانی نژاد، مهدی، عابدی، احمد (1385). بررسی رابطه بین راهبردهای یادگیری خودتنظیم و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه شهر اصفهان با عملکرد تحصیلی آنان در درس ریاضی. فصلنامه علمی– پژوهشی روانشناسی دانشگاه تبریز. سال 1، شماره 1، صص: 97-79
[2] شریعتمداری، علی، اصول تعلیم و تربیت، انتشارات امیرکبیر، 1376
[3] مولوی و همکاران (1386)؛ بررسی عوامل مؤثر در کاهش انگیزه تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی اردبیل. مجله علمی سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران دوره 25، شماره 1، بهار 1386، ص 53-58.
[4] همایی، آمنه، افزایش انگیزه تحصیلی دانشآموزان دختر دوره متوسطه سردشت،1375.
[5] تحصیلی (خودکارآمدی، ارزش تکلیف، هدفهای عملکردگرا، عملکردگریز و تبحری) در دانشآموزان دختر سال اول دبیرستان شهراهواز. مجله علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز. دوره 3، سال 12، شماره 3، صص: 76-47.
[6] شهنی ییلاق، منیجه، بنابی مبارکی، زهرا، شکرکن، حسین (1384). بررسی روابط بین موضوعی و درون موضوعی انگیزش
[7] مجیدی، ب.(1376)، بررسی رابطه ویژگیهای اجتماعی و اقتصادی خانواده با موفقیت و افت تحصیلی...، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه شهید بهشتی تهران.
[8] عابدی، احمد، عریضی، حمیدرضا، سبحانی نژاد، مهدی (1384). بررسی رابطه بین انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه شهر اصفهان با ویژگیهای شخصیتی آنها. دوماهنامه علمی –پژوهشی دانشگاه شاهد. سال 12، شماره 12، صص: 38-29.
[9] علی رحمانی و رضا ساکی، فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداری، زمستان 1396، دوره 3، شماره،4 صفحات 126-136
[10] یوسفی، علیرضا، قاسمی، غلام رضا، فیروزنیا، سمانه (1388). ارتباط انگیزش تحصیلی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی. سال 9، شماره 1، صص: 84-79.
[11] Anderman, E.M. & Maehr, M.L. (1994). Motivation and Schooling in the Middle Grades. Review of Educational Research, 64, 287-309.
[12] Baloch, Z., Carayon, P., Conte-Devolx, B., Demers, L. M., Feldt-Rasmussen, U., Henry, J. F. & Smyth, P. P. (2003). Laboratory medicine practice guidelines. Laboratory support for the diagnosis and monitoring of thyroid disease. Thyroid: official journal of the American Thyroid Association, 13(1), 3.
[13] Binnemans, K., Lenaerts, P., Driesen, K., & Görller-Walrand, C. (2004). A luminescent tris (2-thenoyltrifluoroacetonato) europium (III) complex covalently linked to a 1, 10-phenanthroline-functionalised sol–gel glass. Journal of Materials Chemistry, 14(2), 191-195.
[14] Clark,M.H.,& Schroth,C.A. (2010). Examining relationships between academic motivate and personality among college students. Journal of Learning and Individual Differenc,20, 19– 24
[15] Guo, F. H., Comhair, S. A., Zheng, S., Dweik, R. A., Eissa, N. T., Thomassen, M. J., ... & Erzurum, S. C. (2000). Molecular mechanisms of increased nitric oxide (NO) in asthma: evidence for transcriptional and post-translational regulation of NO synthesis. The Journal of Immunology, 164(11), 5970-5980.
[16] Kiss, R. S., Kay, C. M., & Ryan, R. O. (1999). Amphipathic α-helix bundle organization of lipid-free chicken apolipoprotein AI. Biochemistry, 38(14), 4327-4334.
[17] Madur, A. N., & Nayse, S. (2013). automation in rationing system using arm 7. International journal of innovative research in electrical, electronics, instrumentation and control engineering, 1(4).
[18] Neet, C. R., & Hausser, J. (1990). Habitat selection in zones of parapatric contact between the common shrew Sorex araneus and Millet's shrew S. coronatus. The Journal of Animal Ecology, 235-250.
[19] Roohi Broujeni, H., Ganji, F. O. R. O. U. Z. A. N., & Roohi Broujeni, P. (2009). The effect of combination of Zingeber and Althea officinalis extracts in acute bronchitis-induced cough. journal of shahrekord university of medical sciences, 10(4).
[20] Spalding L, Motivatiom the Classroom, in: Yaghubi H., Khosh ktolgh A., (Eds.), Tabriz Teacher Traning University, 1998. [2] Bentham S., Psychology and Education, Routledge, 2002.
[21] Stern, M. J., Ames, G. F. L., Smith, N. H., Robinson, E. C., & Higgins, C. F. (1984). Repetitive extragenic palindromic sequences: a major component of the bacterial genome. Cell, 37(3), 1015-1026.
[22] Walrand, S., Guillet, C., Boirie, Y., & Vasson, M. P. (2004). In vivo evidences that insulin regulates human polymorphonuclear neutrophil functions. Journal of leukocyte biology, 76(6), 1104-1110.
[23] Wentzel, K.R. (1998). Social Relationships and Motivation in Middle School: The Role of Parents, Teachers and Peers. Journal of Educational Psychology, 90, 202-209
- صفحات : 25-35
-
دانلود فایل