-
آرشیو :
نسخه زمستان 1398 - جلد دوم
-
نوع مقاله :
پژوهشی
-
کد پذیرش :
11536
-
موضوع :
روانشناسی تربیتی
-
نویسنده/گان :
مرضیه جهانی، محمد محمدی پور
-
کلید واژه :
صمیمیت خانواده، تحمل پریشانی، اضطراب پیشرفت تحصیلی، دانش آموزان.
-
مراجع :
[1] بستان پیرا، ذبیح الله؛ ناستی زایی، ناصر؛ شهرکی پور، حسن.(1395). رابطه سواد اطلاعاتی با انگیزه و پیشرفت تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی کشاورزی و منابع طبیعی با سایر دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان. نشریه پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی، مقاله9، دوره8، شماره 39، ص110-121
[2] دلیرناصر، نرگس؛ حسینینسب، سیدداود.(1394). بررسی مقایسهای پیشرفت تحصیلی و انگیزه پیشرفت در دانشآموزان ابتدایی مدارس عادی و هوشمند شهر تبریز. نشریه آموزش و ارزشیابی، مقاله3، دوره8، شماره 29، ص 31-42
[3] سهرابی، زهره؛ قوتی، فاطمه؛ میرحسینی، فخرالسادات.(1395). بررسی ارتباط انگیزه پیشرفت تحصیلی و مدیریت زمان با موفقیت تحصیلی دانشجویان کارشناسی دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران. مجله علوم پزشکی رازي، دوره23، شماره15، ص 150-168.
[4] مرادیان، حسن.(1393). رابطه خودکارآمدی و هوش هیجانی با انگیزه پیشرفت دانش آموزان متوسطه اول شهر شهرستان نیشابور. پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی. دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور.
[5] محدثی، علی، رزمجو، سعید.(1392). رابطه الگوهای ارتباطی خانواده و صمیمت اعضا با اضطراب دانش آموزان. نشریه مشاوره مدرسه، دوره3، شماره1، ص 44- 65
[6] نوری، مسعود.(1390). اضطراب و هیجانات منفی و روشهای درمان آن. تهران: انتشارات پیام کوثر.
[7] Abesha, A. G. (2012). Effects of parenting styles, academic self-efficacy, and achievement moti- vation on the academic achievement of university students in Ethiopia. PhD. Dissertation, School of Psychology and Social Science, Faculty of Computing, Health, and Science, Edith Cowan University No. 9: pp. 175–193
[8] Arem, C. A. , (2010). Conquering Math Anxiety. 3rd, Cengage Learning, Belmont, ISBN-10: 0495829404, pp: 215.
[9] Ashcraft, M. , & Kirk, E. (2011). The Relationships among Working Memory, Math Anxiety, and Performance. Journal of Experimental Psychology: General, 30, 224-237.
[10] Barron, K. , Evans, S. , Baranik, L. , Serpell, Z. , & Buvinger, E. (2006). Achievement goals of students with ADHD, Learning Disability Quarterly, 29, 137 – 158.
[11] Brown,S. Tramyne,R. Hoxha,H. Telander,T, Fan & Lent. (2010) Tekkaya. “Students achievement in relation to reasoning ability, prior. Knowledge and gender”, Research in Science and technological Education, VOL 24 23. 63
[12] Sandberg DA, Suess EA, Heaton JL. (2010). Attachment anxiety as a mediator of the relationship between interpersonal trauma and posttraumatic symptomatology among college women. Journal of Interpersonal Violence. 25 (1):33-49.
[13] Sausa, A. D. (2008). How The Brain learns Mathematics, California: Thousand Oaks. . 101 (1): 101-122
- صفحات : 53-63
-
دانلود فایل
( 705.11 KB )