-
آرشیو :
نسخه بهار 1399 - جلد اول
-
نوع مقاله :
پژوهشی
-
کد پذیرش :
11546
-
نویسنده/گان :
علی اکبر صلاحی، سحر سادات عاشوری
-
کلید واژه :
خودباوری، هوش های چندگانه.
-
مراجع :
انجم شعاع, زهرا و فاطمه ترکی زاده، ۱۳۹۲، بررسی رابطه بین خودباوری و خلاقیت کارکنان دستگاه های اجرایی شهرستان سیرجان، دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی، قم، دانشگاه پیام نور، https://www.civilica.com/Paper-EME02-EME02_2048.html
[2] بابویی, فرحناز، ۱۳۹۶، کاربرد هوش های چندگانه موثر در برنامه درسی، دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش، محمود آباد، آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد- دانشکده فنی و حرفه ای محمودآباد، https://www.civilica.com/Paper-NERA02-NERA02_279.html
[3] بنی هاشمی, ملیحه و علی کوهی نژاد، ۱۳۹۵، اثربخشی روش تدریس بدیعه پردازی بر خودباوری و گرایش به تفکر انتقادی دانش آموزان دختر پایه سوم، سومین کنفرانس جهانی روانشناسی و علوم تربیتی، حقوق و علوم اجتماعی در آغاز هزاره سوم، شیراز، با همکاری مشترک موسسه آموزش عالی علامه خویی، دانشگاه زرقان-واحد پژوهش دانش پژوهان همایش آفرین، https://www.civilica.com/Paper-PESLSBTM03-PESLSBTM03_454.html
[4] تفاق, رضیه و فاطمه سادات موسوی ندوشن، ۱۳۹۷، نقش والدین در خودباوری دختران نوجوان، اولین همایش بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و مطالعات اجتماعی، همدان، دبیرخانه دائمی همایش، https://www.civilica.com/Paper-RAVAN01-RAVAN01_033.html
[5] ثناگوی محرر, غلامرضا؛ حبیب الله رستمی و ملیحه خسروی کلوخی پور، ۱۳۹۶، بررسی رابطه بین خودباوری بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه شهر زاهدان، کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت اقتصاد دانشگاه آزاد کازرون https://www.civilica.com/Paper-KAUHEM01-KAUHEM01_443.html
[6] حسین آبادی, زهرا و فاطمه فرزانه، ۱۳۹۷، بررسی ضرورت توجه به هوش های چندگانه در طراحی شهر پایدار، سومین کنفرانس بین المللی عمران ، معماری و طراحی شهری، تبریز، دبیرخانه دایمی کنفرانس -دانشگاه میعاد با همکاری دانشگاه هنر اسلامی تبریز – دانشگاه خوارزمی-شهرکرد، https://www.civilica.com/Paper-ICCACS03-ICCACS03_701.html
[7] خورشیدی ورناصری, شهناز و محمدحسین محبی نورالدین وند، ۱۳۹۸، مقایسه هوش های چندگانه (هشتگانه) در دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی مدارس عادی و هوشمند در شهرستان مسجدسلیمان، سومین کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم تربیتی، مدیریت و روانشناسی، تهران، دبیرخانه دائمی کنفرانس، https://www.civilica.com/Paper-HPCONF03-HPCONF03_253.html
[8] دادگر, پریسا و اله نظر علی صوفی، ۱۳۹۷، تاثیر هوش های چندگانه بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی، کنفرانس ملی دستاوردهای نوین جهان در تعلیم و تربیت، روانشناسی، حقوق و مطالعات فرهنگی - اجتماعی، خوی، دانشگاه آزاد اسلامی زرقان -آموزش عالی علامه خویی وابسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوری، https://www.civilica.com/Paper-PSYCONF01-PSYCONF01_646.html
[9] رحیمی, فاطمه، ۱۳۹۶، بررسی رابطه بین هوش های چندگانه و احساس تعلق و خودکارآمدی معلمان مدارس ابتدایی منطقه 2 تهران، دومین کنگره سراسری تحول و نوآوری در علوم انسانی، شیراز، موسسه عالی علوم و فناوری خوارزمی، https://www.civilica.com/Paper-ICCIH02-ICCIH02_025.html
[10] رجبی پورمیبدی, علیرضا، ۱۳۹۵، بررسی نقش تعدیل گری خودباوری بر رابطه بین انواع عدالت سازمانی و رفتارهای هنجارشکنانه، هفتمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت، سوئد- دالارنا، مرکز ارتباطات دانشگاهی ICOAC، دانشگاه دولتی دالارنا، https://www.civilica.com/Paper-ICOEM01-ICOEM01_200.html
[11] شریف زاده, مظفر، ۱۳۹۳، بررسی رابطه ی باورهای هوشی، با هوش های چندگانه ی دانش آموزان متوسطه ی دختر شهرستان نقده، اولین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و فرهنگ ایرانی اسلامی، اردبیل، موسسه پیشگامان فرهیختگان فرهنگ و اندیشه ولیعصر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، https://www.civilica.com/Paper-VALIASR01-VALIASR01_002.html
[12] شناسا،فاطمه.زین الدینی میمند،زهرا.(1398).واکاوی نقش خودباوری و نشاط بر پیشرفت علمی دانش آموزان متوسطه دوره اول شهرستان شیراز،دومین همایش ملی تحول در برنامه درسیلامرد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد، https://www.civilica.com/Paper-NCTCU02-NCTCU02_003.html
[13] صالحی, محمد و فرشته چاری سرستی، ۱۳۹۲، بررسی رابطه هوش چندگانه با سبک های رهبری تحولی- تبادلی مدیران مدارس ابتدایی استان مازندران، دومین همایش ملی بررسی راهکارهای ارتقاء مباحث مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع در سازمانها، گچساران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران، https://www.civilica.com/Paper-IMIIMAIEO02-IMIIMAIEO02_049.html
[14] کوثری, سمیرا و عباس ترکاشوند، ۱۳۹۸، شناسایی کیفیات فضایی موثر بر پرورش هوش های چندگانه در فضاهای مدرسه (نمونه موردی: مدارس ابتدایی شهر مشهد)، فصلنامه فناوری آموزش 13)4)، https://www.civilica.com/Paper-JR_JEIT-JR_JEIT-13-4_021.html
[15] ملامحمدنوه سی, سعیده و سیده شبنم علوی، ۱۳۹۸، آموزش و یادگیری با بکاربردن هوش های چندگانه در مدارس ابتدایی، چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین درحوزه علوم تربیتی و روانشناسی و مطالعات اجتماعی ایران، دبیرخانه دائمی کنفرانس، https://www.civilica.com/Paper-ESCONF04-ESCONF04_083.html
[16] ناظران, ترانه و جواد اسدپور، ۱۳۹۷، بررسی و تحلیل تاثیر عوامل معماری بر عوامل انسانی به منظور ارتقا خودباوری در بانوان با رویکرد مشارکت پویا و فعال: تدوین چارجوبه نظری، کنفرانس بین المللی عمران، معماری و مدیریت توسعه شهری در ایران، تهران دانشگاه صنعتی مراغه با همکاری دانشگاه تبریز - دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، https://www.civilica.com/Paper-CAUM01-CAUM01_1486.html
- صفحات : 60-72
-
دانلود فایل
( 691.03 KB )