-
آرشیو :
نسخه بهار 1399 - جلد دوم
-
نوع مقاله :
پژوهشی
-
کد پذیرش :
11568
-
نویسنده/گان :
محمد شمسیان، سمیه کهدویی
-
کلید واژه :
هنجاریابی، پرسشنامه موفقیت، رشته تحصیلی دبیرستان.
-
مراجع :
[1] اصفهانی اصل، مریم؛ عطاری، یوسفعلی؛ مهرابی زادع، مهناز. (1388). مقایسه سازگاری و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر شاخه نظری براساس اولویتهای پنجگانه تعیین شده طبق برنامه هدایت تحصیلی. یافته های نو در روانشناسی (3). 20-7.
[2] امین بیدختی، علی اکبر؛ و دارائی، مریم. (1390). بررسی علل گرایش کم دانش آموزان دختر مستعد به رشتة علوم انسانی در دبیرستانهای شهر سمنان. فصلنامة رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 2(5): 28-1.
[3] آناستازی،آن،(2000) روان آزمایی، ترجمه براهنی،محمد نقی(1379)، چاپ چهارم، انتشارات و چاپ دانشگاه تهران
[4] شریفی.حسن پاشا(1382)"اصول روان سنجی و روان آزمایی"تهران،انتشارات رشد
[5] نوحی، سیما؛ حسینی، سید مرتضی؛ رخساری زاده، حمید؛ صبوری، امین و علیشیری، غلامحسین. (1391). بررسی انگیزه پیشرفت و رابطه آن با موفقیت تحصیلی در دانشجویان رشته های پزشکی، پرستاری و خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله. مجله طبّ نظامی، 14(3): 204-200.
[6] نویدی، احد. (1387). بررسی سهم هر یک از ملاکهای هدایت تحصیلی در پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان نظام جدید آموزش متوسطه. مجله تعلیم و تربیت، 60: 134-96.
[7] Beggs, J. M., Bantham, J. H., & Tylor, S. (2008). Distinguishing the Factors Influencing College Students’ Choice of Major. College Student Journal, 42 (2): 381-195.
[8] Cambia, R. L., Denny, G. S., & De Vore, J. B. (2000). College student retention at a Midwestern University: A six-year study. Journal of College Admission, 166, 22-29.
[9] Kobal. D. & Musek, J (2001) .Self concept and academic achievement: Slovenia and France. Personality and individual differences.30.887-899.
[10] Singh, S. K. (2007). Role of Emotional Intelligence in organizational learning : An Empirical study. Singapore Management Review, 6.
- صفحات : 62-72
-
دانلود فایل
( 757.18 KB )