-
آرشیو :
نسخه بهار 1399 - جلد دوم
-
نوع مقاله :
پژوهشی
-
کد پذیرش :
11550
-
موضوع :
سایر شاخه های روانشناسی
-
نویسنده/گان :
علی اکبر صلاحی، فاطمه حسن پور
-
کلید واژه :
هوش های چندگانه، نوآوری شغلی، خودباوری.
-
مراجع :
[1] آذرنیوشان، مریم؛ مشایخ، مریم؛ محمدی شیرمحله، فاطمه (1397). رابطه نوآوری سازمانی با عملکرد شغلی و رضایت شغلی معلمان. ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، دوره 8 ، شماره3 ،صص94_75 .
[2] پاشا شریفی، حسن (1384). مطالعه مقدماتی نظریه هوش های گاردنر در زمینه موضوعات درسی و سازگاری دانش آموزان. نوآوری های آموزشی، سال4، شماره11.
[3] بزرگی، مرضیه؛ زارعان، زهره؛ زارعان، قدرت¬الله (1397). بررسی رابطه سبک های یادگیری و ابعاد هوش های چندگانه در دانش آموزان باهوش مدارس خاص اصفهان. همایش کشوری و جشنواره کودکان با نیاز های خاص، اصفهان، دانشگاه فرهنگیان اصفهان.
[4] جنتی،علی؛ چگینی، زهرا؛ قلی زاده، معصومه، ناصری، نسترن؛ احمدی، زهرا (1396). بررسی رابطه بین ادراک از عدالت سازمانی و خودباوری در کارکنان بیمارستان آموزشی. پژوهش های سلامت محور، دوره 3، شماره 2، صص139_127.
[5] حمدانی، مجید (1397). بررسی رابطه هوش های چندگانه و رضایت شغلی پرستاران شاغل در بیمارستان های آموزشی. فصلنامه علمی پژوهشی توسعه¬ی¬ آموزش جندی شاپور، سال9 ، شماره13 ، صص216_206.
[6] رضایی، اکبر؛ مصرآبادی، جواد؛ محمدزاده، علی (1391). رابطه بین هوش های چندگانه و ویژگی شخصیتی با رویکردهای یادگیری راهبردی سطحی و عمقی دانشجویان. فصلنامه علوم تربیتی، سال5 ، شماره 17، صص94_75.
[7] دلال نصیری، سمانه؛ احمدی، عبادالله؛ برزگر،مجید (1391). رابطه خلاقیت و نوآوری با رضایت شغلی در شاغلان صنایع دستی شیراز. ابتکار و خلاقیت در علون انسانی، دوره2، شماره3، صص 205_169.
[8] رحیمی پرندجانی، سعید؛ غباری بناب، باقر (1390). تاثیر مداخله مبتنی بر نظریه گاردنر بر خودکارآمدی عمومی دانش آموزان ناشنوای شهر اصفهان. پژوهش های علوم شناختی و رفتاری، دوره1، شماره1، صص 86_73.
[9] سعیدنیان، فاطمه؛ محمدی، مسلم (1398). بررسی تعهد سازمانی بر بهبود نوآوری سازمانی ، دومین همایش سراسری علم و فناوری هزاره سوم اقتصاد، مدیریت و حسابداری ایران، تهران، موسسه برگزار کننده همایش های توسعه محور دانش و فناوری سام ایرانیان.
[10] سیف، علی¬اکبر (1385). روانشناسی پرورشی نوین. نشر دوران، ویرایش هفتم.¬
[11] عبدی، علی؛ نوروزی، داریوش؛ ملکی، حسن؛ ابراهیمی قوام، صغری (1390). مقایسه اثر بخشی راهبرد تدریس مبتنی بر هوش های چندگانه و روش متداول بر پیشرفت تحصیلی و نگرش به یادگیری درس علوم دانش آموزان. نوآوری های آموزشی، سال9، شماره37.
[12] فیقه آرام، بتول (1397). رابطه هوش های چندگانه با ویژگی شخصیتی کارآفرینی و خلاقیت. ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، دوره 7، شماره4، صص 196_179.
[13] کردستانی، فرشته؛ برمه، محمد (1398). بررسی رابطه بین هوش های چندگانه مدیران با استقرار سبک مدیریت مشارکتی در مدارس ابتدایی شهر تهران. فصلنامه نوآوری های آموزشی، دوره14، شماره2، صص 96_77.
[14] قدرت آبادی، لیلا؛ آل قیس، علیرضا؛ ملایری، زهرا (1393). خودباوری و میزان تاثیر آن بر اثر بخشی کارکنان سازمان، همایش بین المللی مدیریت، تهران، موسسه سفیران فرهنگی مبین.
[15] نعامی، عبدالزهرا؛ شناور،فضل الله (1394). نقش اشتیاق شغلی کنترل شغلی رفتارهای نوآورانه و رهبری تحولی در پیش بینی دگرگون سازی شغلی. پژوهش های مدیریت عمومی، سال 8، شماره27، صص165_145.
[16] فرزیان پور، فرشته؛ حسینی، مصطفی؛ حسینی، شهاب؛ موحدکر، الهام؛ عامرزاده، محمد( 1391). بررسی ارتباط بین خودباوری مدیران پرستاری با رضایتمندی بیماران در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تهران. پیاورد سلامت، دوره 6، شماره 5، صص 341_330.
[17] نوری، فریده؛ میرشاه جعفری، سید ابراهیم؛ سعاتمند، زهره (1394). بررسی رابطه بین خودباوری تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در درس فیزیک مبتنی بر انگیزه تحصیلی. پژوهش در برنامه ریزی درسی، دوره12، شماره 19، صص 89_75.
[18] ویس¬مرادی، فریده(1397). رابطه عزت نفس و هوش های چندگانه با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه آزاد واحد اهواز، دومین کنفرانس بین المللی روانشناسی، مشاوره، تعلیم وتربیت، مشهد، موسسه عالی شاندیز.
[19] هیلگارد و همکاران (2009). زمینه روانشناسی. ترجمه محمود ساعتچی و همکاران، انتشارات گپ، چاپ نهم، 1396.
- صفحات : 113-125
-
دانلود فایل
( 612.87 KB )