-
آرشیو :
نسخه تابستان 1399 - جلد دوم
-
نوع مقاله :
پژوهشی
-
کد پذیرش :
11575
-
موضوع :
سایر شاخه های روانشناسی
-
نویسنده/گان :
مریم توکلی بختیاری، محمدرضا صفاریان
-
کلید واژه :
ساختارهای ادراک شده کلاسی، انگیزش پیشرفت، خلاقیت.
-
مراجع :
اسلاوین، رابرت ایی. (1389). روان شناسی تربیتی. ترجمه یحیی سیدمحمدی. تهران: انتشارات روان.
[2] اسپالدینگ، ال. (1380). انگیزش در کلاس درس(ترجمه حسن یعقوبی و ایرج خوش خلق). تبریز: دانشگاه تربیت معلم.
[3] بحرانی، محمود(1384). مطالعه انگیزش تحصیلی دانش آموزان متوسطه استان فارس و عوامل همبسته با آن، مجله علوم اجتماعی و انسانی، دانشگاه شیراز؛ 4 (22)، 104-115 .
[4] حسینی، افضل السادات. (1385)، الگوی رشد خلاقیت و کار آیی آن در ایجاد مهارت تدریس خلاق در معلمان ابتدایی ، فصلنامه ی نوآوری های آموزشی ،( 16) 6 ، 100 – 2.
[5] ریو، مارشال. (1389). انگیزش و هیجان، ترجمه یحیی سیدمحمدی؛ تهران: موسسه نشر ویرایش.
[6] سیف، علی اکبر. (1386). روان شناسی پرورشی. (ویرایش 6)، تهران: دوران.
[7] سیف، علی اکبر. (1390). روان شناسی پرورشی نوین: روانشناسی یادگیری آموزش (ویرایش ششم). تهران: دوران.
[8] شعبانی، حسن. (1390). مهارت های آموزشی و پرورشی. تهران:سمت.
[9] عبدخدايي محمد، سيف، علي اكبر و كريمي، يوسف. (1387).تدوين و هنجاريابي مقياس انگيزش تحصيلي و اثر بخشي آموزشي مهارت هاي مطالعه برافزايش انگيزش. دوفصلنامه مطالعات تربيتي و روانشناسي، 18 ،5 -2.
[10] Anderman, L. (1999). Classroom goal Orientation and Social Goals and asPredictors of Students’ Positive and Negative Affect Following theTransition to Middle School, Journal of Research and Development in Education, 32, Pp. 89-103.
[11] Blackburn, M, (1998). Academic cheating, Unpublished doctor dissertation, University of Oklahoma.
[12] Green, B. A.,& Miller, R.B(2004).Influences on course performance; Goal, perceived ability, and selfregulation. Contemporary Educatinal psychology, 21, 181-192.
- صفحات : 17-26
-
دانلود فایل
( 558.95 KB )