-
آرشیو :
نسخه تابستان 1399 - جلد دوم
-
نوع مقاله :
پژوهشی
-
کد پذیرش :
11605
-
موضوع :
سایر شاخه های روانشناسی
-
نویسنده/گان :
رضا والا، سعید علی تبار
-
کلید واژه :
هوش هیجانی – عزت نفس – تفکر استراتژیک – مدیران مدارس.
-
مراجع :
[1] سفیدی ،علی(1396) سازمان آموزش و به سوي تفكر استراتژيك در مديران پرورش استان گیلان ،شماره چهارم- سالتحصيلي87-86 ص61.
[2] سی برلایتر،دیوید، ال کیج ، نیت ( 2002) روانشناسی تربیتی، ترجمه غلامرضا خویی نژاد(1383)، نشر دانش ، تهران .
[3] شوجی ، شیبا (2008) رویکرد نوین مدیریت کیفیت در آمریکا ،مترجم دکتر اقدسی ، محمد ، 1389.
[4] صاحب الزماني، محمد؛ فشاركي، محمد و عبداللهي مفرد، زهره (1389) بررسي ارتباط سبك زندگي با عزت نفس دختران نوجوان دبيرستانهاي دولتي روزانه شهر تهران. مجله علوم پزشكي دانشگاه آزاد اسلامي،شماره ص45 تا 50.
[5] کاوسی، اسماعیل(1390) نقش برنامه ¬ریزی استراتژیک در توسعه منابع انسانی، فصلنامه مدیریت دولتی، سال اول، پیش شماره دوم، پائیز .۱۳۸۹
[6] لشکر بلوکی، مجتبی، (1392)فرامین و فنون تفکر استراتژیک، انتشارات نص، چاپ اول ۱۳۹۲.
[7] محمدی ،شهناز(1390) ارتباط بين هوش هيجاني و سلامت سازماني مديران مدارس،نشریه دست آوردهاي روانشناختي علوم تربيتي و روان شناسي پاييز و زمستان 1390 ، دوره 18، شماره 2 از صفحه 247 تا صفحه260.
[8] منصوریان، عباس (1391) سنجش تقکراستراتژیک در مدیران شهرداری تهران، مدیریت بازرگانی، دوره ۴ شماره ۱۲.
[9] ناطقی, فایزه و برقی، جعفر (۱۳۹۶) بررسی رابطه هوش هیجانی و مدیریت زمان بر عملکرد مدیران مدارس دوره ابتدایی شهر اراک، کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد ، توانمندی صنعت جهانگردی در توسعه، مشهد، موسسه آموزش عالی شاندیز.
- صفحات : 27-42
-
دانلود فایل
( 855.14 KB )