-
آرشیو :
نسخه تابستان 1399 - جلد دوم
-
نوع مقاله :
پژوهشی
-
کد پذیرش :
11578
-
موضوع :
سایر شاخه های روانشناسی
-
نویسنده/گان :
فاطمه سرداري زارچ، سید عباس زرگرچی
-
کلید واژه :
چینش کلاس، مشارکتی، دانش آموزان، یادگیری.
-
مراجع :
اسکندری تربقان، زهرا و حسین قلی زاده،رضوان وکامل نیا،حامد ؛ فصلنامه نوآوری های آموزشی، ارائه چارچوب مفهومی برای طراحی فضای فیزیکی مدرسة ابتدایی بر مبنای نظریة یادگیری مشارکتی ویگوتسکی،شماره 72، زمستان1398 .
[2] عبدالهي،ونوس و حسيني فولادي،طوفان، بررسي تاثير چيدمان ميز و صندلي در رفتارهاي کلاسي دانش آموزان و معلمان با توجه به روش هاي تدريس نوين، كنفرانس ملي شهرسازي معماري عمران و محيط زيست،1394.
[3] شهبازی،مجید و طهماسبی، مهسا و باغ عنایت،سمیه، تاثیر طراحی داخلی محیط های آموزشی بر افزایش میزان یادگیری دانش آموزان.
[4] طلوعی، مریم و گولانی،رویا و سروری،هادی، بررسی تاثیر چیدمان مبلمان کلاس بر افزایش یادگیری مشارکتی دانش آموزان، ششمین کنگره علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی در ایران، تهران، انجمن توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین،1397.
[5] کریمی آذری،امیررضا و طهماسبی،مرضیه ؛ همایش ملی فضاهای آموزشی، بررسی تأثیر چیدمان کلاس درس در بهبود یادگیری دانش آموزان(نمونه موردی : دانش آموزان مقطع ابتدایی رشت)، بهمن1394 .
[6] ميرمرادي،سیده سمیه؛دانش و پژوهش درعلوم تربیتی – برنامه ریزی درسی، راهکارهاي طراحي طبيعت محور فضاهاي آموزشي دوره ابتدايي براي تحقق اهداف برنامه درسي ملي،بهار 1397.
- صفحات : 63-68
-
دانلود فایل
( 437.60 KB )