-
آرشیو :
نسخه بهار 1400 - جلد سوم
-
نوع مقاله :
پژوهشی
-
کد پذیرش :
11756
-
موضوع :
روانشناسی بالینی
-
نویسنده/گان :
علی اکبر صلاحی، رومینا حسن طهرانی
-
کلید واژه :
مسئولیت پذیری، مهارتهای زندگی، افسردگی.
-
مراجع :
[1] ادیب، ملیحه. (۱۳۸۶). ساخت و هنجاریابی مقیاس اضطراب اجتماعی دربین دانش اموزان، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبایی.
[2] امیری برمکوهی، علی (1388)، آموزش مهارتهای زندگی برای کاهش افسردگی، دوره 5، شماره 20، صص 297-306.
[3] پناهی، سمیه،1394، بررسی رابطه سلامت روان و مسئولیت پذیری دردانشجویان دانشگاه خوراسگان، سومین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم اجتماعی، تهران،https://civilica.com/doc/435469.
[4] رحیمی، حمید (1394)، تحلیل رابطه بین مهارت زندگی و مسئولیت پذیری دانشجویان دانشگاه کاشان، فرهنگ در دانشگاه اسلامی سال پنجم پاییز 1394 شماره 3 (پیاپی 16).
[5] عبدی، لیلا. (1390). بررسی رابطه تابآوری و مسئولیتپذیری با جو عاطفی خانواده، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی.
[6] علوی، محمد رسول. (1388). بررسی رابطه ویژگیهای شخصیتی و کمالگرایی با افسردگی و اضطراب، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تبریز.
[7] عیسی مراد، ابوالقاسم؛ جماعت لو، نوشین (1391)، رابطه مسئولیت پذیری و سلامت روان بانوان ورزشکار آماتور کرج، پژوهش در مدیریت ورزشی سال اول زمستان 1391 شماره 4.
[8] نادری بنی، رضا؛ لطفی، حمید (1397)، اثر بخشی آموزش مهارتهای زندگی بر جرأتورزی و مسئولیت پذیری دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره)، دوره 5، شماره 1 - شماره پیاپی 12، صص 1-11.
- صفحات : 30-38
-
دانلود فایل
( 329.35 KB )