-
آرشیو :
نسخه بهار 1400 - جلد سوم
-
نوع مقاله :
پژوهشی
-
کد پذیرش :
11766
-
موضوع :
سایر شاخه های روانشناسی
-
نویسنده/گان :
علی اکبر صلاحی، مهرناز صالحی رج
-
کلید واژه :
هوش معنوی، تفکر انتقادی، کرونا.
-
مراجع :
[1] بوستان، نجمه و حسین زاده، داود، (1394)، تأثیر آموزش هوش معنوی بر مهارتهای همدلی و تفکر انتقادی دانش آموزان دختر، کنفرانس جهانی افقهای نوین در علوم انسانی، آینده پژوهی و توانمند سازی، شیراز، https://civilica.com/doc/486077.
[2] جوکار. فاطمه. (1393). رابطه شیوههای فرزندپروری و سبکهای هویت با تفکر انتقادی. پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی.
[3] رجبی، صدیقه (1393)، بررسی رابطه هوش معنوی و هوش هیجانی با شادکامی، پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه خوارزمی.
[4] عاشوری، جمال، (1393)، ارتباط خودکارآمدی، تفکر انتقادی، سبکهای تفکر و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان پرستاری، مجله مراقبت پرستاری و مامایی ابن سینا، دوره 22، شماره 3، صص 15-23.
[5] غنی زاده، افسانه؛ معافیان، فاطمه (1390) بررسی رابطه بین تفکر انتقادی و هوش هیجانی دانشجویان زبان انگلیسی، دوره ۱۴، شماره ۱، صص 23-48.
[6] نمازیان، مریم؛ توحیدی، افسانه؛ باقری، مسعود (1397)، تأثیر آموزش هوش معنوی بر میزان گرایش به تفکر انتقادی و خلاقیت هیجانی، دوره 10، شماره 1 - شماره پیاپی 74، صص 189-205.
[7] نيك پي، ايرج؛ فرح بخش، سعيد؛ يوسف وند، ليلا، (1396)، تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تفکر انتقادی دانش آموزان، روانشناسی مدرسه، دوره 6، شماره 3، صص 115-134.
[8] یوسفی، علیرضا؛ گردان شکن، مریم (1393)، ارتباط یادگیری خود راهبر با انگیزش تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، جلد ۱۴ شماره ۱۲ صفحات ۱۰۶۶-۱۰۷۳.
- صفحات : 105-112
-
دانلود فایل
( 279.98 KB )