-
آرشیو :
نسخه تابستان 1400 - جلد دوم
-
نوع مقاله :
پژوهشی
-
کد پذیرش :
11774
-
موضوع :
روانشناسی بالینی
-
نویسنده/گان :
میترا افشاری، رویا کوچک انتظار
-
کلید واژه :
آموزش مجازی- انگیزه پیشرفت- خودتنظیمی- مساله گشایی.
-
مراجع :
[1] حیدری، ص.(1394). مقایسه میزان اثربخشی دوره های آموزش مجازی و سنتی بر کارافرینی. مجله روانشناختي و تربيتي پژوهشهاي اصفهان، پاييز، 2(6)؛ صص 52-41.
[2] سعید، م. (1395). طراحی سیستم فازی جهت سنجش میزان رضایت افراد از آموزش مجازی. پایان نامه کارشناسی ارشد رشته برنامه ریزی درسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک.
[3] شیری، م. (1395). بررسی تاثیر استفاده شده از ویدیوکست و پادکست در یادگیری و انگیزش. پایان نامه کارشناسی ارشد رشته برنامه ریزی آموزشی دانشگاه پیام نور واحد کرج.
[4] کشاورز. س.(1392). تاثیر یادگیري الکترونیکی بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان. فصلنامه علمی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، دوره ي اول،شماره2، تابستان1392، ص 11-22
[5] لطفی، ا.(1394). تأثیر آموزش تصویری بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه اول و دوم دوره راهنمایی، پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک.
[6] Bamanger, E. M., & Alhassan, R. A. (2015). Exploring podcasting in English as a foreign language learners’writingperformance. Education and Practice, 6(11), 63- 74.
[7] Chang, C. Y. (2014). "A study of the relationship between college studentsacademic performance and cognitive style, metacognition, motivational and self regulated factors", Educational Psychology, v 24, p 145.
[8] Villagrasa, S., & Duran, J. (2013). Gamification for learning 3D computer graphics arts. Proceedings of the First International Conference on technological ecosystem for enhancing multiculturality, 429-433. doi:10.1145/2536536.2536602
[9] Westland E, Arche T.(2001). Exploring cross-cultural difference in self concept. Cross Cult Res. 2001;35(3):280-302
- صفحات : 31-37
-
دانلود فایل
( 253.60 KB )